Strony

wtorek, 4 października 2011

Co kwitnie jeszcze w ogrodzie ?

                  Chciałam się trochę pobawić zdjęciami i chyba możliwościami nowego interfejsu. Poprzedni post inaczej mi się pisało i inaczej umieszczało zdjęcia.Mój ogród jest jeszcze bardzo kolorowy,choć to już pażdziernik.Dalie mają mało kwiatów ale jedne przekwitają to następne się rozwijają.Róże miniaturowe także nie pozostają w tyle. Kwitnie rącznik,groszek pachnący i wilec.
Zdjęcia,które umieściłam nie są najlepszej jakości bo są  robione telefonem komórkowym.

Rącznik,aksamitka,dalia karłowa
     Ale za to na pewno są moje własne.
     Wrzosy i chryzantemy potwierdzają że
      to naprawdę jest jesień.

                                       











                                                                 Ostatnie dwa zdjęcia to zerwane na popołudniowym spacerze po łące kwiaty i kolorowe jesienne liście. Moje koty często towarzyszą mi w tych spacerach.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz